Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Ny design

Publicerad 2015-01-04 23:08:00 i Allmänt,

Vad tycks om min nya design? men är inte riktigt nöjd än, men det får va ett tag.
 
Fury filmen var riktigt bra, rekomenderas! Brad pitt lika snygg som alltid, 50 barre eller vad han är, herre vad gör dom i USA för att se unga ut. Smink, plastik och massa skit. Tur att man inte är skådespelare.
 
Imorgon är det jobb till 5 sen upp till stallet och försöka longera Flippis, hon brukar va för jävlig i longereingen, men någonstans måste det börjas.
 
Nu ska jag nog hoppa i sängs, Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela