Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Allt om ingenting

Publicerad 2015-01-05 22:03:00 i Allmänt,

Phuuuu, är verkligen helt slut, va helt väck på jobbet idag, minns knappt vad jag gjorde, kom på nu att jag hade glömt och beställa vissa grejer, suck!!
 
Blev ingen longering för Flippan idag, va för hårt i backen så risken är att hon får hovböld, och det vill vi inte ha, så det undviker vi. får se om det går imorgon annars får jag ta det på torsdag när jag är ledig, det kanske är lite mjukare på förmiddagen.
 
Kollade igenom gamla bilder, hehe, söte Busan som går iväg med mammas tröja.
 
och sacco när han va pytte.
 
och när vi var i fjällen.
 
Puss matte.
 
Min mamma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela