Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

vissa men väldigt många

Publicerad 2014-12-20 09:42:32 i

Herregud vilken natt det var igår. Jag va arg, ledsen och glad på samma gång. Hur är det ens möjligt. 

Det jag berättade lite igår är att man har haft sååååå falska vänner, som antingen gillar mig för att jag ser bra ut eller att jag är för snäll, de utnyttjade det. Ja, det har inte varit en vän som har svikit mig det är fler. Men dom har fått mig att lära mig att vara en bättre person än dom. Så just nu skrattar jag åt ert beteende och hur dumma ni ser ut i mina ögon. Medan jag växer så sjunker ni ännu djupare.

Nog om dumma, omogna och falska vänner man har haft. Bilen rullar mot Kalmar,  dags att köpa julklappar. Man får lite ångest just för att man blir så fattig. Haha men aja, en gång om året lite fattigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela