Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Mina mål för 2015

Publicerad 2014-12-28 22:40:05 i Allmänt,

Middagsträffen var väldigt trevligt. Nyår blir att spenderas med Tina och Robin och Älskling med såklart. Jobbar ju med men det skall icke hindras mot att fira det sista året med trevligt sällskap. 

Mina mål till nästa år är, sluta röka (det viktigaste målet), rida och hålla igång Flippan, gå ner i vikt, ta körkort (det näst viktigaste) och spara pengar till att köpa lägenhet. Kommer bli ett toppen år om jag uppföljer dom här målen. Måste få fart på mig lite, ta tag i livet!!
 
Min julklapp från mamsen, john whitaker victory hjälm. Så nu har jag inga ursäkter på att inte rida.
 
Den här tavlan fick älskling av mig i julklapp, och.....
 
En kudde.
 
 
 
 
Han blev jätte nöjd, mest nöjd över var brevet som jag skrev, som jag har berättat om i tidigare inlägg (kärleksbrev). 
 
Nu ska jag sova så jag orkar gå upp vid halv sju imorgon. Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela