Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Min alldeles egna julklapp

Publicerad 2014-12-14 21:39:27 i

Oh snart är det jul och nyår= jobb jobb och jobb= pengar pengar och mera pengar!

Imorgon är jag ledig (skönt) vilket innebär lite tid med min fina vän Jolin, och en liten julklapp till mig själv$. Ska in och fixa lite nails, piffa upp dom lite så dom ser någorlunda ut vid jul och nyår. 

Helgen har varit lång, väldigt lång. Men nu är den över, och nu laddar jag för en ny jobbar vecka!! 

Älskar mitt jobb, kunderna, älskar mat och mina arbetskamrater. Det är så kul och träffa nya och olika människor varje dag, och man lär sig alltid något nytt och spännande.

Ja men det va väl det jag hade och dela med mig idag. Ska tipsa om den speciella sidan, som jag har lovat.. imorgon tror jag att jag har tid.

Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev i nuet. Glöm inte det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela