Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Manikyr

Publicerad 2014-12-15 22:33:10 i

Ja dagen börjar oftast som vanligt när jag är ledig, sover alltid för länge så jag inte kan somna i tid, phuuuuu. Upp klockan halv 6, vill inte tänka på det nu. Vi glömmer det.

Men i alla fall, hade bokat frukost hos jolin (mysigt). Go frulle är det bästa av det bästa, *mumsfillebaba*.

Under eftermiddagen fixade jag mina naglar. Sen va vi en sväng på torget och kollade på idolvinnaren lisa och våren egna stjärna mollie och den tredje Josefine. Nu sitter vi här i soffan och kollar på paradise hotel. 

Hoppas ni har hunnit med allt julhandel och sitter nu och myser med er familj i väntan på att tomten ska komma, för snart är det julafton, det första jag tänker på när jag hör julafton är MAT. MASSA MAT! Jag älskar det. Vad måste absolut finnas på ert julbord? Jag tycker julskinka. 

Det va allt för mig idag, Ha de gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela