Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Herregud

Publicerad 2014-12-22 22:38:47 i Allmänt,

Just nu är det tävling på fb vem som har finast och störst gran. Herre, vad kommer här näst, vem som har finast julmat, klänning, störst och finast släkt. Blir ganska le på vem som är störst och finast på nätet. Vi alla är lika fina och lika stora, spelar ingen roll.
 
Har precis slagit in Js presenter, hoppas hon blir glad och nöjd. Hon är nog inte så svår. Bara jag kommer dit med ett glatt humör vilket jag alltid har, och jag ser verkligen fram emot dagen/kvällen/natten tillsammans med bra människor.
 
Imorgon blir det nog en hektist dag på jobbet när vi får alla varor och ja, dagen innan julafton. Men det kommer inte hindra mig från att va mig själv, glad och framåtriktad. 
 
I januari/februari är det dags att sätta igån Flippan, hon har vilat för länge nu, det blir att börja från början. Hoppas jag sitter kvar bara och att jag har den instälningen att "det är bara på det, vad ska hända?" så kommer det gå galant.
 
Nu är det dags för sängen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela