Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Elma Drew

Publicerad 2015-01-02 23:05:49 i Allmänt,

Nytt år, nya mål. Hur ska det gå?
 
Nyår var bra, misslyckades helt med maten, men det gick.
Åhhh vad jag älskar Robin och Tinas barn, så himla fina.
 
Idag rökte jag sista ciggen för i år, nu skall det bli träning med pollen och vikten skall rasa. Har gjort ett tränings - schema för mig och Flippan som börjar nu på måndag. Den måste följas om vi ska komma framåt. Hoppas bara vädret håller i sig som det är nu. V.5 får hon stå för då skall jag till sälen med familjen, där vi ska åka skidor (om det är snö). Det ser vi fram emot, mycket! 
 
 
vill bara berätta om den här stjärnan, min första häst.
Kom ihåg när en barndomsvän och jag frågade min mamma om hon kunde köpa en häst till oss, men såklart så sa hon nej. Så då bestämde vi oss för att spara pengar till en häst. 1kr sparade vi, haha glömmer aldrig det.
Men efter min foder häst så ville jag ha en ny på foder, men det blev köpe häst istället.
 
Det är svårt att förklara känslan om sin första häst, den är alltid speciell på något sätt. Jag har vuxit och mognat, samtidigt som hon alltid har varit där. Hon är verkligen världens snällaste, även hon kan också bli rädd och dra med matte på backen. Nu är hon 23 år gammal, lika snäll och lugn som hon va när jag fick henne. Bara lite gråhårig och seg. 
Men ser fram emot många år till med dig, min älskade hårboll.
 
Nu ska jag sova med ett leende på läpparna, Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela