Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Vilken jul

Publicerad 2014-12-26 16:34:54 i

Julen har varit toppen, fick parfym och min efterlängtade john whitaker hjälm (till ridning) gaaahh den är så fin (bild kommer). 

Igår var vi hos jolin på inflyttningsfest/födelsedagsfest. Toppen, käkade tacos, drack, åt tårta, spelade, dansade, snackade minnen och drack. Träffade nya människor och sen drog jolin och jag till Åströms och dansade fötterna av hos. 

Den här helgen är hektisk, äta middag här och där, sen har jag ju två hästar med.. men det får gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela