Idaholsson

Välkommen till lilla mig och mitt intressanta liv, kanske, det är upp till dig. Här kommer jag skriva om alla möjliga saker till exempel om hästar, pojkvän, resa, jobb, tankar och mycket mer.

Kärleksbrev

Publicerad 2014-12-17 22:50:34 i Allmänt,

Tråkig dag idag, hunnit komma ifatt lite serie idag i alla fall, vampire diaries, the originals och revenge. Sen vart det att hoppa i arbetskläderna och jobba. Bra kväll med fina, roliga, trevliga (inga otrevliga) kunder och det gilllas... Hoppas jag har gjort någon glad på jobbet lika mycket som dom gör mig glad. 
 
nog om jobb. Försöker få till ett kärleksbrev till Rasmus, skriver, skriver om, suddar ohhh gud det var svårare än vad jag trodde. vill att det ska bli perfekt så man kanske får en tår. Men jag tror han bir glad och lite förvårnad.
 
Har också fotat en hel del idag, hehe ja på  mig själv. Älskar att fota, speciellt mig själv. (hahahaha). När Rasmus och jag va i Rom så sa jag hela tiden "ta på mig här, och här, och här", Men ingen blev ju så bra som jag ville att det skulle bli. Men aja har några bevis att jag var där i alla fall.
 
 
 
 
 
Allt för mig idag, imorgon är jag ledig, (yyeeeeeyyy) 
Ha de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela